<$BlogIt
Kısaca oluşumumu üstte ki fotoğraf özetliyor ama ben gene de yazılı olarak anlatayım!

Ocak ayının soğuk ve karlı bir gününde, bir köy evinde, tanımadığım bir köy ebesinin sayesinde dünya denilen arbedeye gözümü açmışım...

Kafama eseni yaptığım ve birçok insana göre normal sayılmayacak bir hayat hikayesi ile bugünlere kadar yaşamayı başardığım için bi çoğu bana "deli" diyor...

Şimdi geldiğim noktada , Axa Sigorta A.Ş. 'nin Bilgi Sistemleri departmanının, Elementer yazılım bölümünde , Developer olarak çalışıyorum..

Şirket içinde insanlar beni, Haylaz çocuk, Axa'nın hızlı delikanlısı olarak tanıyor. Haksız da sayılmazlar.

Bana ulaşmanın değişik yolları var, bunlardan en belirgin yöntem bana email (bocuhk@gmail.com) atmanızdır. 7x24 emaillerimi kontrol eder haldeyim. Bir diğer yöntem ise ziyaret etmenizdir, eğer kötü bir niyetle geldi iseniz, siz kapıyı çaldığınızda, bir dakika üzerimi giyip geliyorum dedikten sonra pencereden voltamı çoktan almışımdır. Ama iyi niyetli olduğunuzu anlarsam hemen kapıyı açar bir yandan da pizza siparişi veririm.

Bugünlerde işler pek yolunda değil malasef, bir zaman önce kansere yakalanmış ve yenmiştim, lakin kanser tekrarladı ve şu anda yeniden kanser denilen saçmalığı vücudumdan def etmek için savaşıyorum.

-- aklıma çeliştikçe buraya birşeyler çiziktireceğim --
class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/1981/01/kimim-ben.html"permanent link"><$BlogIt14:50>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar

    arsiv

      MY TODO LIST

      linkler

      etiquetas