<$BlogIt
Öncelikle özel projelerimden/hedeflerimden bahsedeyim;
  • Kendime cici ve sevgi dolu birini bulup, sevgili olmaya ikna ettikten sonra yaşadığım sağlıklı günlerin tamamını ona yatırım yapacağım.
  • Kandırdığım bu zavallı kızcağızı ikinci adımda evlenmeye ikna edecek ve ilk fırsatta bir çocuk sahibi olacağım, (erkek olursa adı kesinlikle EGE olacak) - tabii bulduğum anne adayını bu konuda da kandırmam gerekiyor- -tom sawyer'ı geçtim valla-
  • Önümüzde ki yaz (2009 yazı) büyük ablamı İstanbula yanıma taşınmaya ikna etmeliyim, eşi ve çocukları ile birlikte.. Ablam egeli olmamızdan dolayı mükemmel ege yemekleri yapar, zeytinyağlılar vs vs ... ( e bende fena bir ahçı sayılmam! ) Hisarüstünde bir ege ev yemekleri lokantası açacağım, ben işime devam edeceğim gene dükkan da ablamın! -- dostlara bedava yemek, parası olmayanlar da bizden..-- maksat kaliteli ve istanbulun her yerinden duyulacak bir lezzet ortamı yaratmak..
Teknik projelerim/hedeflerim şöyle;
  • Python ile kodlamaya başlamak istiyorum.
  • Blog'umu biraz daha reklendirmek istiyorum hala tam anlamıyla içime sinen bir tasarıma sahip değil.
  • Metasploit vb güvenlik konularına biraz daha fazla zaman ayırmak istiyorum.

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/1981/01/projelerim.html"permanent link"><$BlogIt19:09>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar