<$BlogIt
Geçen hafta yeni adresime telefon ve internet alabilmek için telekomu arayıp başvuru yapabilmeyi başarmıştım. Evet zor birşey gibi söylüyorum çünkü hakkaten çok zor... Başvuru alan call-center görevlilerini eğitilemez ve anlaşılamaz bir grup insandan seçtikleri için olsa gerek başvuruyu yaptıktan sonra gerçekten yorulduğumu farkettim.

Olay şöyle, telefonda bir süre bekledikten sonra , mekanik ses "bu görüşme kalite standartları gereği kaydedilecektir" dedikten sonra hattın öbür ucunda bir bayan sesi beliriyor..

BayanX: Buyrun ben bayanX, nasıl yardımcı olabilirim?
Ben: Telefon başvurusu.
BayanX: Tabii kimlik vs bilgileri ister..
Ben, tüm bilgileri aktarırım ve.
***devam eden sorular
*
*
*
*!*!*! şok soru geliyor:
BayanX: başvurunuzu tamamlayabilmemiz için sabit telefon numaranızı söylermisiniz?
Ben: hönk!?!?!?!?!?!?
Ben: Sabit telefon numarası mı dediniz?!?!?
BayanX: Evet, başvurunuzu bu olmadan tamamlayamam.
Ben: Şu anda o bahsettiğiniz sabit telefon numarasına sahip olabilmem için konuşuyoruz?!?! yani yok, GSM numaramı versem olmaz mı?
BayanX: olmaz, onu ayrıca isteyeceğim.
Ben: Hanımefendi,YOK! kısmet olurda bu telefon görüşmesini tamamlayabilirsek ve siz bana bir sabit telefon numarası satabilirseniz, o zaman bende size istediğinizi verebilirim:-)
*** şaka gibi artık sinir ve gülmek arasındayım..
BayanX: (sinirlendi) Komşunuzun ya da işyerinizin numarasını verin o zaman, o da olur.
Ben: Çalışmıyorum ve komşum da yok!
*** bu harp bir miktar daha devam etti! ve sonunda zafer benim oldu! sahip olmadığım bir sabit telefon numarasını söylememeyi ve o anda yaptığım telefon konuşmasını benden istediği numarayı alabilmek için yaptığıma BayanX'i ikna etmeyi başardım!!!

Lakin BayanX hiç profesyonel değilmiş, iyi üff(?) falan deyip tamamladı başvurumu... Sanırım son günlerde sevgilisi/kocası/çevresi ya da her kim ise birileri ile problem yaşıyor olmalı... Allah şifa versin!

Umarım tez vakitte hattım eve bağlanır , internet erişimimi de sağlarlar da komşuların wifi kanallarına salça olmaktan kurtulurum...

Sanki Telekom özelleşmeden önce böyle değil miydi? kimbilir...

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/02/telefon-ve-internet-basvurusu.html"permanent link"><$BlogIt15:29>

<$BlogIt4r!:
Blogger CiddiBiri. (aferin ona!)

<$BlogCoHehe, bu telefon konuşması kayı ediliyor da sonradan inceleniyor ise bu elemanın yerinde olmak istemezdim. Dinleyenler dinledikçe şok olacaktır. Ayrıca acaba bu eleman sabit telefonsuz da bu işi yapabileceğini öğrenmiş olabilir mi? Yoksa bir sonraki sabit telefonsuz için de aynı yerde sorun yaşatacak mıdır ? :)

<$BlogCo13 Şubat 2009 22:26:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoBen o elemanın kendisine, bana kızmak dışında bir paye çıkartacağına ihtimal vermiyorum.

<$BlogCo14 Şubat 2009 00:32:00 GMT+2ogCo  Blogger turktelekomweb. (aferin ona!)

<$BlogCosayın topcan telefon başvurunuzu hemen hemen her mahallede bulunan telekom bayilerinden anında yapabileceğiniz gibi internet üzerinden online olarak yada telefon lada yapabilirsiniz mesela www.turktelekomweb.com 212 4799393

<$BlogCo19 Mayıs 2009 19:32:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoSayın turktelekomweb sorun telefon başvurularımı nereden yapabileceğim değil başvuruyu yaparken ne tür bir sorunla karşılaştığımdı..

Hasta olduğum için malasef mahalle aralarında başvuru merkezi arayamam..

İnternet hattım olmadığı için internetten de yapamam...

Telefon ile arayarak başvuru yapabilme seçeneği kalıyor geriye.. Onu da yaparken yazımda bahsettiğim gibi bir dialog gerçekleşiyor...

Ayrıca bilgilendirme için teşekkürler..

<$BlogCo20 Mayıs 2009 22:31:00 GMT+2ogCo 

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar