<$BlogIt
Barış kaç gündür bir bomba patlatacağım diye ortalığı birbirine katmış, herkesi ayaklandırmıştı, benim bloglarımda yazdığım yazıların havasını bir anda söndüreceğini söylemişti... "Nedir?" diye günlerdir beklerken bugün sonunda oldu!

Adamın kitabı çıkmış!... gerçi artık ona adam falan dememek lazım Yazar Barış Zengin diye hitap etsek daha uygun gibi..

Kendisi iş arkadaşım olduğu için parça halinde şiirlerini 2005'den bu yana gönderiyor ve okuyordum lakin kitap basma derecesine geleceğini düşünmemiştim hiç,.. Okuduklarım kadarıyla şiirleri gerçekten mükemmeldi.

Barış'ı bu girişiminden dolayı yürekten tebrik ediyorum... umarım kitap yeterli kitleye ulaşır ve yeni kitaplarıyla karşımızda olur...

İşte o kitaptan ilk görüntüler,, bu blog'dan başka hiçbir yerde yok:)

Kitap pazartesi (16 Mart 2009) itibariyle,
sitelerinde satışa sunulacak... eğer şiirle ilginiz varsa kesinlikle tavsiye ederim...

Tebrikler Yazar Barış Zengin!!!

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/ben-buyurken-yasadklarm-kaybolmasn-diye.html"permanent link"><$BlogIt20:42>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar