<$BlogIt
(solda ki teyze soruyor, ortada görülen amca cevaplıyor)

Bugün televizyonda kanal değişimleri esnasında yakaladım, star ekranında Dest-i İzdivaç denilen bir program var, eskiden bir kaç bölümünü izlemiştim, komikti bugün izlediğim kısımda ise resmen yerlere yattım...

Programa katılan süper yaşlı amca ve nineler oluyor, amcam gelip evim, emekli maaşım var gibi şeyler söyleyip ninemin gönlünü çalmaya çalışıyodu... Ama bugün ki amca tam bir komedi, biraz Recep İvedik idi..

Teyze vardı karşısında oturmuş çalışmış didinmiş, bir kağıda soracağı soruların tamamını yazmış. Arada bir paravan var ve teyzem paravanın ardından elinde daha önceden yazdığı kağıdı okuyup okuyup soruyo amcaya , işte komedi tam bu noktada başlıyor, işte o sorular ve amcanın verdiği cevaplar;

teyze: bene aşkı tarif eder misiniz? amca: edemem çünkü aşık değilim

teyze: eve geldiğinde masaya çiçek koyar mısınız? mum yakar mısnız yoksa karşınızdan mı beklersiniz...?
amca: karşı tarafın yapmasını beklerim çükü vazifem değil

teyze: çapkınlık yapar mısınız?
amca: çapkın olsaydım sekiz senedir beklemezdim

teyze: içki sigara içer misiniz? ne düşünüyorsnuz?

amca: paravan açılınca ne kadar sarhoş olduğumu görürsün..

teyze: sn bayram bey, evliliğini rutitlikten kurtarmak için ne yaparsınız?
amca: hanımıma uymak isterim. nereye gidersem oraya uyarım..


teyze: ben temizlik severim.. vs vs temizlik sever misiniz? ayaklarınızı yıkatır mısnız? amca: hepsi var bende

teyze: işkembe çorbası sever misini?

amca: sevmem


teyze: boks yapmayı severim demişsiniz, sizin boksunuz kaç raund sürüyor.
amca: hanımlara geçerl değil


teyze: ben çankırılıyım madımak severiz. siz sever misiniz?
amca: yemem yapmadığımdan bilmem


teyze: hayvan sevgisi var mı? bende hayvan sevgisi vardır.

amca: o zaman sizi daha çok severim..30 dane hayvanım var hangisinin ismini çağırsam gelir.

teyze: günde kaç kez seni seviyorum dersiniz eşinize..
amca: sevgiyle yaklaşırsa ona göre..

teyze: kadın dediğin "...." boşluk orasını sen tamamlaycaksın... nasıl olmalı?
amca: annaddığına göre istediğim gibi bir kadın.(senin gibi)

teyze: her yere giderken size haber vermeli miyim? buna kontor dayanır mı?
amca: evet! bende ona göre kontor alırım!

teyze: çamaşır yıkarken suya beyaz karıştı çamaşır bozuldu bana kızar mısınız
amca: hayır o an kızmam! olmadan kızarım.. zamanında kızacaksın ki hata yapma.


teyez: ben dizi izlemeyi severim, dizi izlerken kahve yap der , çeneniz düşer mi? rahatsız eder misiniz yoksa ağır başlımısınız? yani laytmı taş fırın mısınız?
amca: onu gelince görecez..


teyze: sizce altın yere düşünce kum olur mu? çeyrek altın olurmu
amca: sizinle ne ilgisi var anlıyamadım..


teyze: gene aşkla ilgili bi soru
amca: bu gece uyumadınız bunları mı yazdınız..

teyze: siz yalan söyler misiniz? söylerseniz büyük mü küçük mü, yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar.

amca: ben yılandan çok korkarım..

Etiketler: ,

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/dest-i-izdivac-dialoglar.html"permanent link"><$BlogIt22:49>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar