<$BlogIt

Günde 3 post yayınlamak mantıklı değil, bir zaman sonra insanlar sizi arayıp iletişim kurmak yerine blog adresinize girip ha bu herif iyidir deyip kapatıyorlar olayı. Sosyal iletişim sıfır. Bilişim ile bu kadar iç içe olup insanlar arası iletişimi bu denli tehdit ediyor olmasını kabullenemiyorum.. Hiç bir blog girdisi, telefonda sizi arayan sesin "naber lan.." demesinin yerini tutar mı.. tutmaz.

Hayata dair deneyimlerim var benim. Elbette burda bedavaya sizlerle paylaşmayacağım bunları:) Email atarsanız belki ipuçları veririm.

Kafam bozuk bu akşam biraz.. bozuk lan kafam benim. bozuldu işte. tamircisi yok bunun.. Bir sürü kötü haber aldım ve en son da günü kötü noktaladım..

Günün tek ilginç yanı da Londra'dan birinin beni arayıp iş teklifi yapmasıydı heralde.. Tabii ki kabul etmedim. Php developer lazımmış, yok kardeşim dedim. benim işim gücüm var zaten. Mail ile bi sürü şey geliyodu geçen yıldan kalma ama adamlar kayıtları saklamışlar demek ki, ilk kez tutup aradılar..

günün bir şarkısı var... buyrunuz dinleyin.

http://fizy.org/yPfHHcMJw0mW

Dilime takıldı ya, hele şu sözler çok can yakıcı...

"Sinirle topladım tüm eşyalarını! Noğlur almaya gelme, bırak izlerin kalsın bendeeee."

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/gece-gece.html"permanent link"><$BlogIt01:20>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar