<$BlogIt
Seni biliyorum ben, sever de söyleyemezsin ya... cümlelerin de yok senin, karşımda oturup kafanı başka yönlere çevirme, yüzünde kaçamak bir gülümseme de oluşmasın!

İkimize dair bir masalın parçasıyız biz, ama her ne sebepse yazarlar tanımıyor bizi ve masalın birinci tekil şahıslarıyız.. ben biliyorum bu masalı biraz ama içinde sen varsın ya, anlatılacak kadar kısa değil bu yüzden..

Dedim ki bir masal yazayım ben, içinde biz kaçıncı şekil şahıs olursak olalım, önemi yok bunların. ama ikimize dair bir köşede huzur içinde elinden tutabildiğim hikayeler geçsin içinde... Ana karakterler yesin birbirini hiç umrumda değil..

Masalları boşver... Seni sevmenin binbir çeşit yolu var elbet, öğrendiğim bir kaç yol seni sevmeye yetmez biliyorum, sana dair hikayeler yazmalıyım, destan olmalı tüm bunlar, dilden dile dolaşmalı..

Ve seviyorum seni , hikayemin birinci tekil şahısı, hayatımın öznesi.. kadınım!

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/hayatmn-birinci-tekil-sahs.html"permanent link"><$BlogIt21:06>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar