<$BlogIt
Süper başarılı değil ama amatör gençler tarafından yapılmış ve Issız Adam filmini dalgaya almış güzel bir çalışma... Çocuğun suratında ki ifade de neyin nesi anlamış değilim ya:-) Bu çalışma da güzel memleketimde ki ıssız insanlarıma gitsin...

ada : ingiltereye taşındım, evlendim
iç ses : aslında ingiltereye hiç taşınmadım alper. bağcılara yerleştim bir konfeksiyon atölyesinde çalışıyorum. öğle aralarında kral fm e senin için istek şarkılarda bulunuyorum.

alper (içses): "çaresizlikten yemekteyiz programına katıldım, onda da sonuncu oldum zaten..."


Etiketler: ,

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/kzsz-adam.html"permanent link"><$BlogIt19:33>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar