<$BlogIt
İlk kez katıldığım LikeMind topluluğunu çok sevdim, oldukça kalabalık ve mükemmel bir enerji vardı ortamda.. Bundan sonra muhtemelen kaçırmadan takip edeceğim, dahası bundan sonra ki katılımlarımda günün öğlen yemeği kısımlarına da katılacağım.

Müge Cerman tam da yazılarından okuduğumuz gibi şahane biri... Diğer tanışabildiğim herkes de öyle..


Benim bu toplulukta gördüğüm genel görüşüm , mükemmel bir enerji var, herkes birer bomba gibiydi... (insan bazen düşünmeden edemiyor, böyle bir genç nüfusa sahip bir ülke geri vitese takmayı nasıl başarabilir? sayımız mı çok az acaba?)

Toplantıyı kaçıranlara burdan selamlar olsun.. Her ayın 3. cuması sabah saat 8 de Kanyon , Starbucks'da bu toplantı düzenli olarak gerçekleşiyor, katılmak isteyen olursa bekleriz...

Benim bu toplantıdan çıkardıklarım şöyle, Göktuğ Gedik ve Mustafa Tan ile yaptığımız sohbetler sonucunda iPhone develop etmeye karar verdim, bakarsınız belki yakında www.yazarbozar.com adresinde bir kaç makale bile yayınlama fırsatımız olur..

Ve son olarak ideshot kurucuları ile sohbet ettik, daha yeni onaylanan üyeliğimin gecikme sebebinin hesabını sordum:-) Hepsi de çok keyifli arkadaşlar...


Enver ile de yeniden görüşme fırsatımız oldu, seviyorum bu adamı ya, muhabbeti süper! ilk görünüşte anlaşılmayacak bir potansiyel ve girişimciliği var.. Enteresan bir adam..


Sonra merak ettiğim devletşah ve pazarlama cadısı ile de tanıştık, online tanıdığın kişilerle el sıkışmak şahane..


LikeMind çıkışı hastaneye gidip seyyar serumumu çıkarttım, sonra şirkete uğradım, tramer falan işler biraz karışmış, çok da geyik yapamadan birşeyler atıştırıp kaçtım eve....


Bugünün adını da LikeMind koymuş olduk böylece... Tüm tanışmış olduğum arkadaşlara selamlar burdan..

Not: Artık yaş itibari ile mi yoksa kemoterapilerin etkisi ile mi nedir bilmiyorum hafızamda ki istediğim loblara tam erişemiyorum:) Ama bir Simto var ki hızır gibi yetişiyor imdadıma... ve bütün isimleri sektirmeden sayıveriyor... işte benim de tanışıp da hatırlayamadığım çoğu isim Simto'nun blogunda! http://www.simtoalev.com/index.php/2009/03/20/bir-likemind-gunlugu/

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/likemind-gunu-ve-etkileri.html"permanent link"><$BlogIt17:44>

<$BlogIt5r!:
Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCoDavut Üstad; Ne kadar mutlu ettin beni yazdıklarınla. Sizlerin güzel enerjisi bana yansıyor ve hayata daha sıkı sarılıyorum. Uzaklarda olan oğlumun hasretini sizlerin dstluğuyla hafifletiyorum. İyi ki gelip kendini tanıttın bizlere, sanal dünyadan uzanıp ete kemiğe büründün, sağol varol.Teşekkürler, yazdığın ve paylaştığın için.
Sevgi ile kal...

<$BlogCo20 Mart 2009 22:48:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoTeşekkür ederim Müge ablacım... FF'de de yazdığım gibi, bugün benim ayağa kalkmam gerçekten mucizeydi, bunda sizlerin de payı var ben buna inanıyorum... Sizin o güzel enerjiniz bana yansıdı ve ailemin bile inanamadığı bir şekilde orada saatlerce muhabbet halindeydim...

İyi ki hayatıma girdiniz.. teşekkürler..

<$BlogCo20 Mart 2009 23:05:00 GMT+2ogCo  Blogger Burcu Tüzün. (aferin ona!)

<$BlogCoDavut, çok fazla konuşma fırsatımız olmadı :) Ama nasıl olsa bundan sonraki Likemind'larda varsın bol bol konuşuruz :)

<$BlogCo21 Mart 2009 02:17:00 GMT+2ogCo  Blogger Uğur "vigo" Özyılmazel. (aferin ona!)

<$BlogCohocam selamlar! bir sonrakinde daha çok muhabbet ederiz umarım! sevgiler...

<$BlogCo21 Mart 2009 08:42:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoBlogger ve google'ın bol bol sorry diyerek buralara eriştirmeme sorunları nedeniyle gelen geç cevap için SORRY:)

Burcu, evet bi daha ki sefere bol bol muhabbet edelim eminim konuşacak çok şeyimiz var..

Uğur abi, ben seni bir miktar dinledim, çok dolusun, bi daha ki sefere daha fazla paylaşım yapalım, senden öğrenecek çok şeyim olduğuna eminim:)

<$BlogCo23 Mart 2009 20:26:00 GMT+2ogCo 

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar