<$BlogIt
Bazen yürüdüğünüz yolun sonunu göremezsiniz ya, öyle bir durumdayım şu anda... aslında bu durum çok umrumda da değil.. Yaşadığım günleri kaliteli kılma derdindeyim. Farkındalığım çok fazla arttı, hayatın küçük ayrıntılarının öyle farkındayım ki, her zerresinin tadına varmak istiyorum, evet....

Hayatın kenarında kalmak diye bir kavram var, buna karşılık olarak , bu durumdan sıyrılmak gibi de bir kavram var... Hastanenin onkoloji bölümünde geçiyor çoğu zamanım, orada diğer kanser hastalarını görüyorum, hepsi benzer bir yorgunluk içinde.. Hepsinin rengi biraz beyaz.. Buna karşı koymanın bir yolu olmalı diye geçiyor aklımdan, aklım bedenime sığmıyor, yapmak istediklerime bedenimde ki güç yetmiyor..

Her neyse, bir sene sonra yaşayıp yaşamayacağımı bilmiyorum ama bildiğim ve istediğim bir şey var ki o da dans etmek istiyorum.. Geçen hafta hiphop derslerine başladım, bu akşam gene ders vardı.. Dans'ta en önemli şey ritimdir, ritimle uyumlu olarak yaptığında hareketler sanat gibi görünür.. Bugün derste kulaklarım çınladı, dersin sonlarına doğru neredeyse gücüm tükendi... ama sıktım dişimi diğerleri ile sonuna kadar gittim. Bir zaman sonra buradan dans videolarımı yayınlayacağım...

İnat değil mi, inadına yaşamak ve inadına dişini sıkarak yaşamalı diyorum...

Sosyal mesaj şu: hayatta yapmak istediklerinizi ertelemeyin!

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/olume-giden-yolda-hiphop-yapmak.html"permanent link"><$BlogIt20:10>

<$BlogIt1r!:
Blogger Burcu Tüzün. (aferin ona!)

<$BlogCoBiliyor musun Davut hiçbirimizin yaşam süresi garantisi yok. Hiç birimiz yukarıdaki o yüce güçle bir sözleşme imzalamadık ya oradan biliyorum. Kemoterapi görmen, bir hastalıkla yaşaman yarın benim herhangi bir nedenle hayatımı kaybetmeyeceğim anlamına gelmez. Kaldı ki sen pek çok sağlıklı olduğunu düşünen insandan manevi olarak daha şanslısın... Hayatın her saniyesiniin farkındasın. http://pazarlamacigiremez.blogspot.com/2009/03/bir-cumlenin-hikayesi.html yazımda yazmıştım ben de bir süre önce.

<$BlogCo28 Mart 2009 19:30:00 GMT+2ogCo 

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar