<$BlogIt
Kemoterapi alanlar bilir, her bir kemoterapi bir ölüme eşdeğerdir.. Hücrelerinizin teker teker yokolduğunu hissetmenin verdiği acıyı tarif etmem ne yazık ki mümkün değil. Ancak bunu yaşayanlar bilebilir ve yaşamayanlar da umarım ne olduğundan habersizce hayatlarını devam ettirirler!

Kemoterapi eşittir ölüm demek oldu artık benim için ve her kemoterapi gününden bir gün öncesini sanki ömrümde ki son gün gibi geçiriyorum...

Bir düşünün siz olsanız ne yapardınız, yarın öleceğinizi bilseniz..? lütfen fikirlerinizi yorum veya email ile paylaşın benimle... gerçekten merak ediyorum eğer başkaları benim yerimde olsa ne yapardı?


Ben neler yapıyorum?


Mesela yarın kemoterapim var, 5. seans! ve bugünü kendime ömrümde ki son gün gibi hediye ediyorum. Bugün de öyle yaptım, sevdiğim arkadaşlarımdan biri ile görüştüm sabah, sonrasında sevdiğim yemekleri yedim, akşam oldu en kafa arkadaşlardan biri ile milongaya(tango gecesi) gidip dans ettik.. Sonra çıktık bambi'de ıslak hamburger yedik, ardından kırdık direksiyonu ortaköye, Golden Kokoreç'ten sıcak midye dolmalarımızı yedik... (gerçekten şiştim, mide olmayınca bağırsaklar zorlanıyo cidden..)

Mutlu muyum? hem de çok...

Ve evet bugünü mükemmel geçirdim... yani yarın ölebilirim...!

Ve ve tam olarak altta gördüğünüz fotoğraftaki gibi yapıyorum, son günümde hayata... ve kansere...


Bilmem anlatabiliyor muyum?

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/yarn-oleceginizi-bilseniz-bugun-ne.html"permanent link"><$BlogIt01:05>

<$BlogIt4r!:
Blogger bezgin. (aferin ona!)

<$BlogCohanım kızlarımıza bu davranış biçimi hiç yakıştıramadım :)

<$BlogCo19 Mart 2009 14:42:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoben çok yakıştırdım, fırsat buldukça bende yapıyorum:)

<$BlogCo19 Mart 2009 17:21:00 GMT+2ogCo  Blogger bezgin. (aferin ona!)

<$BlogCobu işaret tekerleğe taş sıkışmış anlamı ihtiva eden işaret değil mi
anlamadığım stadyumda kamyon ne arıyor ki arkadaşlar taş var işareti yapmışlar:)

<$BlogCo19 Mart 2009 19:19:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCobariscim soruya cevap versene sen:) napacan elin kizinin kamyonunu tasini:)))

<$BlogCo19 Mart 2009 19:32:00 GMT+2ogCo 

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar