<$BlogIt
Yeni tasarımım hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce nasıl olmuş?

Etiketler:

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/yeni-tasarm.html"permanent link"><$BlogIt00:33>

<$BlogIt12r!:
Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCodavut abi, günlük, hatta günde birden fazla kezlik takip ederim blogunu. onca yorum yapmak istedim de bir türlü toparlayamadım yorumu. ilki buna kısmetmiş. yenilikler güzel. gayet güzel ama valla abi senin de içine sinmemiş gibi duruyor. :D

daha iyisini de yapabilirsin sen diyorum ben. kötü değil; ama daha güzeli niye olmasın yav?

ben kimmiyim?
sözlük, pomolilik

<$BlogCo15 Mart 2009 01:15:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoTeşekkür ederim pomolik kardeşim..:)

bu tasarımın aşağı yukarı son hali gibi, bu tasarımı sabah gördüm, akşam da oturup 6 saat kadar ayırıp blogger için yeniden yazdım.

(inan daha fazla vaktim yok galiba..)

Ama yorumları bekliyorum, duruma göre değiştirilen alanlar olabilir..)

görüşürüz;)

<$BlogCo15 Mart 2009 02:02:00 GMT+2ogCo  Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCobu renk tonu daha güzel olmuş sanki abi. takipçiniz, yorum da yaparız bundan sonra.

pomolilik

<$BlogCo15 Mart 2009 22:19:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCopomolikcim tamamdır bu blogun baştacısın:) -çok mu arabesk bi cümle oldu ne?-

süpersin .... senin gibi sıcak kanlı birini tanımadım ben..

<$BlogCo15 Mart 2009 22:33:00 GMT+2ogCo  Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCosuper olmuş ıssız adam,nerden buluyorsun bu kadar vakti .tebrik ederim.

<$BlogCo15 Mart 2009 22:36:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoÇok vaktimi almadı ya, sabah annemle emirganda kahvaltı yaparke kafamda şimşekler çaktı, öğleden sonrayı tamamen dışarıda geçirdim, akşam eve döndüğümde 6 saatte yaptım bitti..

blogun varsa sana da yaparız:)

saol bu arada..

<$BlogCo15 Mart 2009 22:50:00 GMT+2ogCo  Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCosağol ama benim blogum yok. sana yorum yazmak için ne kadar uğraştım bilemessin. teknoloji özürlüyüm ben.seninle ortak yanımız,mide ca...Allah a emanet ol.

<$BlogCo15 Mart 2009 22:59:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoSen ciddi misin??? bana ulaşır mısın lütfen.. emailim: bocuhk@gmail.com telefonum : 535 2233444

bana bir şekilde ulaş lütfen...

daha önce neden söylemedin mide ca olduğunu...

bekliyorum!

<$BlogCo15 Mart 2009 23:09:00 GMT+2ogCo  Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCoBen yanlış ifade ettim sanırrım. ben değil babam mide ca.internette araştırma yaparken blogunu buldum.çok özür dilerim yanlış anlattım sanırım.bilmem neden seni çok yakın hissetim kendime ve sana yazmaya başladım.yanlış anlaşıldım .özür dilerim tekrar.

<$BlogCo15 Mart 2009 23:35:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoYahu önemli değil, ben bugüne kadar hastande bir sürü farklı ca çeşidi ile karşılaştım ama kendime benzeyen birine hiiiç rastlamadım..

bazı sorularım olacak.. sen bir şekilde ulaş bana.. sen ulaşamıyorsan baban ulaşsın..

<$BlogCo15 Mart 2009 23:39:00 GMT+2ogCo  Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCodavut abi, teşekkürler beni sıcak kanlı gördüğün için ama ben normalde soğuk bir adamımdır yabancılara karşı da, seni yabancı olarak görmediğim için, içtenlikle abi diyorum. o yüzden böyle konuşuyorum abi seninle. yoksa suratsız herifin tekiyim. :)


ayrıca leyla hanım'a da babası için acil şifalar diliyorum. benim de kendisiyle ortak yönüm sanırım, davut abi'yi kendimize yakın hissetmemiz.

pomolilik


not: blog hesap bilgilerimi hatırlayabilirsem doğrudan yorum yapmayı da becericem yakında.

<$BlogCo16 Mart 2009 00:22:00 GMT+2ogCo  Anonymous Adsız. (aferin ona!)

<$BlogCoBak şimdi süper bir bloğa benzemiş işte, bir kişilik kazanmış, renkler falan yardırıyor :) ellerine sağlık, emirganda kahvaltılar yaramış dostumaa :))

<$BlogCo19 Mart 2009 21:44:00 GMT+2ogCo 

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar