<$BlogIt
Altta ki video'u
vimeo'da yakaladım bugün ve çok hoşuma gitti. Ekstrem sporlar nedense bana hep çok ilgi çekici gelmiştir. Zaten bu ilgiye paralel bir hayat yaşadığımı söyleyebilirim.
Deneyim: Küçükken bir keresinde -köy ortamı- bir yokuştan aşağı doğru bisikleti bırakıp uçmayı denemiştim.. -sonuç ciddi canım yandı ama uçmuştum:)-

Büyüdüm gene sonuç değişmdi, araba ile extrem hareketler, motosiklet ile 280 km/h hız yapmak, motosiklet ile tek teker yapmak.. hayat böyle güzel:-)
Tabii tüm bu hareketlerin bir de bedeli olabiliyor, bunlara katlanmayı bilmelisiniz. Öncelikle acı eşiğiniz ne kadar yüksek bunu sorun kendinize... Geçen yaz yaptığım motosiklet kazasını yazmıştım, kaza yaptığım sırada hiç bir şok etkisi yoktu mesela, sadece ayağa kalktım, o anın sıcaklığı ile kırıklarımı farketmemiştim, ama ayağa kalktığımda anladım ki ayakta duracak kadar sağlam değilim, hemen yere uzadı, vücudumda ki kemikleri kontrol etmeye başladım.. En ciddi kırık omzumdaydı, başıma toplananlara dokunmamalarını söyledim. Ambulansı arıyorlardı zaten. Ambulans gelene kadar su döktüler yüzüme falan. Sonra ambülans geldi görevlilere durumu anlattıktan sonra hastaneye kaldırdılar... (bu işin özetiydi, bir ara bunun komik estantenelerini de anlatacağım)

Burada söylemek istediğim soğuk kanlı olma meselesi..! Başınıza her ne gelirse gelsin, diş sıkmayı bilmek gerek sanırım... Ve en önemlisi de sen kendin isteyerek yaptığın bir işin sonucunda bir kaza olmuşsa , sorumlusu da sen olduğun için kalkve hayatına devam et.. kimseye ağlama..

Etiketler: , ,

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/ekstrem-davranslar.html"permanent link"><$BlogIt13:16>

<$BlogIt0r!:

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar