<$BlogIt
Yaklaşık bir yıldır şirket bilgisayarım hariç her platformda Apple ürünlerini kullanıyorum, cep telefonum iPhone , laptop'um Apple Macbook. Bunları tercih etmemin çeşitli nedenleri var tabii ama son bir haftada yaşadığım ufak bir hayal kırıklığını ve sonrasında Apple 'dan gördüğüm desteği paylaşmak istiyorum.

Problem üstteki resmin sağ alt köşesinde gördüğünüz gibi kasada bir parça kopmasıydı. Bunun sebebi de Apple yetkili servisinden yapılan açıklamaya göre, laptop kasasının tasarımından kaynaklanıyormuş, Macbook kapağının ekran kısmının kapanmasından dolayı böyle bir sorun yaşanıyormuş.

Macbook'u geçen yıl İstinye Park içinde yer alan Pupa Bilişim'den almıştım, o zaman ki mevcut laptop fiyatlarına göre de nerdeyse bin lira gibi daha fazla para vererek aldığım laptop'un kasasında kırılma olunca toparladığım gibi İstinye Park Pupa'ya gittim.

Burada kalite ve verilen paranın karşılığını alma kısmı başlıyor..

Pupa Bilişim'in kapısından girer girmez , ciddi bir mac os x, macintosh havası solumaya başlıyorsunuz, başınız dönüyor, ben seviyorum bu havayı ve baş dönmesini.. Ortamda ki oyuncakları ufak bir göz attıktan sonra yetkililerin yanına gittim, sorunu anlattım, hiç uğraştırmadılar beni. Daha önce bu sorunla karşılaştıklarını ve ön paneli sipariş edeceklerini, yeni panelin de bir hafta içinde geleceğini söylediler ve yeni panel geldiğinde beni arayıp macbook'umu getirmemi isteyeceklerini söylediler. Hepsi bu kadar sürdü. Hatta garanti belgemi falan da kaybetmiş olmama rağmen ellerinden geleni yaptılar.. Şimdi macbook'um için sipariş edilen yeni panelin gelmesini ve beni aramalarını bekliyorum.

Sonuç olarak aldığım macbook'un bir yıl içinde çıkarttığığı tek sorun bu oldu, tabii bu da benim işlerimi yapmama engel bir problem değil ama macintosh kullanıcıları bilir, bizler görselliğe çok fazla önem veriyoruz ve hem işletim sisteminin (mac os x) hem de kasanın görüntüsü bizler için çok önemli... Ve verdiğim fazladan paraya ve çıkan bu soruna rağmen Apple ve Satış sonrası destek hizmetleri benden tam puan almayı başardı...

Macintosh kullanımım hakkında geçmiş zamanda yazdığım bir yazı da şurada mevcut o yüzden işletim sistemi konusuna çok fazla değinme gereği görmedim.

Etiketler: , ,

class="post-footer"> by <$BlogItDavut Topcanref="<$BlogIthttp://davuttopcan.blogspot.com/2009/03/macbook-almak-isteyenlere-not.html"permanent link"><$BlogIt16:37>

<$BlogIt2r!:
Blogger bezgin. (aferin ona!)

<$BlogCoseni apple'larda kurtaramayacak:)) Server alsan da yetmeyecek
az kaldı hem de çok az
haber bekle benden
gözlerin kulakların ben de olsun:))
şaşıracaksın
hem de çooookkkkk

<$BlogCo11 Mart 2009 18:33:00 GMT+2ogCo  Blogger Davut Topcan. (aferin ona!)

<$BlogCoLan lan lan...

Şirketimizde Emek isimli bir arkadaşımız var biliyorsundur.. 2 dilim ekmek, sağlam da bir kebap için babasını bile keser...

Emeği besliycem önümüzde ki bi kaç gün ve senin üzerine göndericem..

Olm hadi artık geberdik meraktan...

<$BlogCo11 Mart 2009 18:41:00 GMT+2ogCo 

<$BlogItYorum Gönder

yazar hakkinda

Merhabalar, ben Davut Topcan

Buraya eminim ki bir sürü şey yazacağım ancak şimdi tasarımı tamamlamalıyım..!

eski yazılar